U rubiniu birmanu numeru unu in u celu hè basicamente u locu più altu in l'asta di pietre preziose culurite.Birmania hà duie origini per i rubini, unu hè Mogok è l'altru hè Monsoo.
I rubini Mogok sò cunnisciuti in u mondu per più di 2 000 anni, è tutti i rubini di prezzu altu in l'asta di Christie's è Sotheby's venenu da a zona minera di Mogok.I rubini Mogok anu un culore puro, un tonalità di luce è una saturazione intensa."Pigeon Blood" si diceva una volta chì era un rubino birmano in particulare.Questu si riferisce solu à e gemme da a Mina Mogok.
Forsi l'impressione di tutti hè chì i zaffiri birmani sò spessu scuri di culore.Infatti, a maiò parte di i zaffiri birmani di alta qualità sò "Royal blue" chì hè assai intensu è intensu.cù una ligera tonalità viola-blu;Di sicuru, certi zaffiri birmani, cum'è i zaffiri di Sri Lanka, ponu avè un culore più chjaru.
U peridotu di qualità gemme pruduciutu in Myanmar hè ligeramente inclinatu è hà una ligera tinta gialla verda.Questu hè cunnisciutu com'è "Twilight Emerald" è hè u locu di nascita d'Aostu.Peridot d'alta qualità hè un verde oliva o verde giallu brillanti.I culori brillanti sò piacevuli à l'ochju è simbulizeghjanu a pace, a felicità, a serenità è altre bona vuluntà.
A maiò parte di i pagamenti di spinel in Myanmar sò distribuiti in l'area di Mogok, è Myitkyina Mogok era a più grande regione produttiva di spinel in u XXu seculu.A maiò parte di u spinel pruduciutu in questa regione hè di qualità gemme.cù culore è saturazione Da purpura à aranciu o purpura è rosa chjaru à rosa scuru.
Postu tempu: Apr-19-2022