1. Ametista
Amethyst, u nome inglese Amethyst, deriva da a parola greca "ametista".L'ametista era una volta pensata per esse l'equivalente di rubini, smeraldi è zaffiri è era spessu purtata da i rè è u cleru.
Sta collana antica data di u 2000 aC.
L'inscription nantu à a petra principale data di l'VIII seculu aC in arabu miridiunali
L'ametista hè un tipu di cristallu chì varieghja in culore da lavanda à purpura prufonda.
A distribuzione di culore di ametista hè irregulare.Spessu mostra a diffarenza trà rossu è viola.È u culore ambiguu d'ametista purpura vene da u culore cintrali di u culore di pirtusu.A radiazione di u sole prolongatu pò cambià u centru di culore di u pirtusu.Certi cristalli viole ponu fade per via di a variabilità.
Vestito d'Ametista Queen Mary
L'ametista hè stata distribuita à a sucità umana cum'è una gemma preziosa è pò esse truvata in parechje cullezzione reale in Europa è Asia.I palmi di i principali marchi internaziunali di ghjuvelli è diseggiani.
Corona Ametista di Napoli di a famiglia reale svedese
2, spodumene viole
Comparatu à a maiò parte di gemme chì venenu da una cucchiara d'oru.Kunzite hè una bona misura di basa.
In i tempi scunnisciuti, Spojumen era principalmente utilizatu per estrattà lithium, ma u famosu minerallogu americanu Dr George Friedrich Kuntz hà purtatu Spojumen à a marca di ghjuvelli Tiffany è hà travagliatu quì.campu di risu.Hè stata utilizata in tutta a so vita scura.
In onore di u duttore Kunz, a ghjente hà chjamatu kunzite "Kunzite" secondu u so surname "kunz", chì pò esse literalmente traduttu cum'è Kongsai stone.
Broche d'uccelli di moda, unu di i capolavori classici di Tiffany, a petra principale hè un spodumene viola.
Spilla Spodumene & Diamond Bow di TIiffany
Set d'oru giallu 18 carati è platinu cù diamanti, tormaline è orecchini di spodumene
Da a Collezione Tiffany Antique
Tempu di Post: 20-May-2022