Più luminoso di i diamanti, raru è nobile, sapete u demantoide più preziosu in a famiglia di granati

Bellezza di difetti Funzioni cum'è difetti, cracke è imperfezioni di gemstones naturali Pò riduce u valore decorativu è u prezzu.Demantoid, invece, hè un ornamentu chì, à u cuntrariu, hè difettu è hè più populari.
KHJG (1)

A bomba Demantoid di fabbricazione russa hà una inclusione di coda di cavallu ben cunnisciuta.L'aggregati sò custituiti da fibre d'amianto emanate da cristalli di cromite assai chjuchi.I fasci di sti filamenti è e so diverse fusioni simili à filati parevanu ponytails, pirotecnia è l'aurora di u nordu.
KHJG (2)

Perchè sò d-muntoid cusì caru?
Ùn ci hè micca minerale in i zoni minieri d'alta qualità.
I bombi demantoici d'alta qualità sò assai rari è, sicuru, caru.Questu hè chì i bombi demantoichi d'alta qualità sò principalmente pruduciuti in l'Urali di Russia, induve i zoni minieri sò longu dilapidati.
Picculu cristallu
I granati demantoidi sò spessu tagliati à dimensioni più chjuche di 1 carat.I gemme più grande di 2 carati sò rari.E gemme più grande di 3 carati sò estremamente rare.U prezzu di grande demantoids d'alta qualità pò superà u prezzu di emeralds d'alta qualità.
Varianza assai alta
Comu diciatu prima, i granati demantoidi sò più prevalenti cà i diamanti è e so luci sò più brillanti.Nasciamu cun amore di bellezza radiante.Dunque hè sensu per avè un prezzu altu.
KHJG (3)

KHJG (4)


Postu tempu: Apr-19-2022