Più luminoso di i diamanti, raru è nobile, sapete u demantoide più preziosu in a famiglia di granati

U lustre di i ghjuvelli hè assai attraente.È i diamanti sò i migliori ghjuvelli.Ma ancu s'ellu brillanu cum'è diamanti Avete da ancu inchinate à Demantoid Garnet.Puderete micca sapè assai di Demantoid Grenat, ma hè u preferitu di tutti i tipi di grandi marche è hè una ispirazione per ogni tipu di disinni!

khjg
A bomba Demantoid hè stata scuperta prima in u 1868 in l'Urali di a Russia cintrali.Quelli chì eranu sconvolti da l'alta diffusione ùn anu micca solu paragunatu i diamanti.ma ancu chjamatu demantoide.
Belli culori.U culore di u granate demantoide varieghja da u verde giallu à u verde chjaru, più vicinu à l'esmeralda.In generale, u più verde u granatu demantoide, u più preziosu hè.è u giallu riducerà u valore di a gemma, ma u più debule u granatu demantoide, più si sparghje.Allora a scelta di u culore hè tutale persunale.Mi piace.L'scelta per u tonu verde-giallu hè opcional.chì hè unu di i punti principali di interessu.

jyth (1) jyth (2)
Bon focu.A diffusione Demanoid righjunghji 0,057, chì hè più di 0,044 per u diamante.Parechje persone chjamanu a gemma più brillanti in u mondu.A so proliferazione hà risultatu in incendi straordinarii.chì hè una luce cum'è l'arcubalenu chì pò esse osservatu da diverse anguli Quandu a luce naturale culpisce gemme.
jyth (3)
I granati Demantoid ùn sò micca solu assai dispersi.ma hà ancu un eccellente indice di rifrazione è luminosità.Brilla bella cù luci culurite di gialli, blu è verdi, cum'è un diamante verde.
jyth (4)


Postu tempu: Apr-19-2022