Ogni gemma pò esse brusgiata cù u focu Revelà u sicretu di brusgià è micca brusgiatu

Ogni gemma pò esse brusgiata cù u focu Revelà u sicretu di brusgià è micca brusgiatu
Ci hè parechje metudi di trattamentu d'ottimisazione per i gemstones cumuni, cum'è pittura, trattamentu termale, irradiazione, riempimentu, diffusione, etc. Ma per dì chì hè più cumune in gemstones, u metudu di trattamentu di ottimisazione più tradiziunale è cumuni hè u trattamentu termale.E ciò chì spessu chjamemu "combustion" si riferisce à u trattamentu termale di e pietre preziose.

gem (1)

gem (2)

Zaffiro grezzo Rock Creek trattato termicamente e pietre preziose sfaccettate di vari tagli
Perchè brusgià ?In fatti, assai gemstones sò generalmente micca cusì belli cum'è avà parevanu à u publicu quandu sò scuperti, è certi gemstones sò generalmente culori diffirenti.Dopu u riscaldamentu, u culore generale di a gemma hè significativamente migliuratu è hè più trasparente è pulitu.

U trattamentu termale di gemme nasce da una breve storia inaspettata: in u 1968, in Chanthaburi, in Tailanda, l'uffiziu di un trader di gemme hà subitu u focu.Ùn avia micca u tempu di almacenà e gemme in l'uffiziu è puderia solu fighjà u focu sparghje.Dopu chì u focu era finitu, hà tornatu à u palcuscenicu, hà cullatu e gemme è truvò chì u pacchettu di zaffiro biancu crudu di Sri Lanka s'era vultatu in un bellu blu scuru spegnendu u focu.
Hè sta piccula scuperta chì permette à a ghjente di sapè chì brusgiate à una temperatura alta pò migliurà u culore è a chiarità di e pietre preziose.In seguitu, dopu avè passatu da generazione à generazione, stu metudu di riscaldamentu hè stata mantinuta.Dopu a migliione, hè largamente utilizatu.

gem (3)


Tempu di post: May-06-2022