Pigliatevi in ​​l'inventariu di gioielli di tappettu rossu Oscar davanti à i ghjuvelli di moda

Christine, chì hà agitu brillanti in "Twilight", hè statu u mira di tutti per parechji anni.Christine hà sceltu un vestitu supercortu per a catifa rossa di l'Oscars, ma ùn currisponde micca.Ci hè una bellezza salvatica.

inventory1

 

Nantu à a catifa rossa, Christine hà sbulicatu audacemente u so bra.Cumminatu cù gemme rosse è collana di diamanti Chanel.è orologi da a listessa serie.

inventory2

Vanessa Hudgens hè una attrice americana chì hà fattu un impattu nantu à a catifa rossa, scegliendu un vestitu strapless sequined neru cù una collana di smeralda Bvlgari è orecchini.

inventory3

U disignu adattatu di u vostru corpu cuntorna a vostra figura.È a collana di smeraldi decorata cù diamanti hè attraente.U sorrisu cunfidendu di Vanessa hà dimustratu ch'ella era assai cuntenta di cumu era quellu ghjornu.

inventory7

Hè nutate chì Zendaya hà purtatu un totale di 11 braccialetti Bvlgari nantu à a catifa rossa quellu ghjornu.U valore tutale hè di circa £ 4 milioni.À a cena, Zendaya hà cambiatu u so aspettu sexy è drittu in un vestitu.U vestitu strettu cumplementava i so boni belli cù i stessi broches Bulgari è l'hà fattu bella è sassy.

inventory4

Nicole Kidman, a so quarta candidata à a megliu attrice per i Ricardos, hà purtatu un vestitu Armani Privé blu polvere.

inventory5

Cumbinatu cù a Collezione di Alta Gioielleria di New York di Harry Winston, u Re di Diamanti, i culori vibranti di diamanti gialli sò attrattivi.È un surrisu elegante.

 inventory6


Tempu di post: 25-May-2022