I gioielli belli più attrattivi nantu à a catifa rossa di Cannes: l'attrici si basanu in elli per sustene a so apparenza (3)

appearance 1

Loujain Adada Ryosuke Indigo nantu à a catifa rossa.Maghju 57 Carat Sapphire Sapphire Gem Ring.Selezzione di ghjuvelli di zaffiro.

appearance 2

L'attrice indiana Deepika Padukone in un sari hè u ghjudice principale di u cuncorsu.è piena di stile esoticu, cum'è s'ellu puderia cantà è ballà u prossimu secondu.

per i gioielli Avemu cullatu fasce è orecchini Duobao da una marca di gioielli indiani lucali.Quessi sò cusì belli cù eyeliner grossu è smaltu per unghie neru chì facenu sta sorella fresca è sassy.

appearance 3

In questu festival hè vistutu in un altru vestitu casuale.Era un stile assai festivu.Una collana in stile indianu à u collu hà fattu u so editore un pocu luntanu da ella.

appearance 4

L'attrice Elle Fanning apparsu in un vestitu rosa, capelli d'oru longu è pelle bianca, cum'è una pesca chì brillava nantu à u mondu.Ella hà sceltu è introduttu ghjuvelli di diamanti.È un anellu di diamanti gialli in forma di cori chì scintilla in a luce abbagliante.U fondu hè luminoso.

appearance 5

Noomi Rapace, Arbitru di u Festival di Film Mostra a so eleganza nantu à a catifa rossa in un vestitu crema cù orecchini di rubi di lussu.

Altri celebrità anu sceltu tutte e ghjuvelli di diamanti nantu à a catifa rossa.Allora vede s'ellu qualchissia di questi vi sorprende.

appearance 6 appearance 7 appearance 8 appearance 9 appearance 10


Tempu di post: 01-01-2022