U romanzu di gemstones culurite - aquamarine.

A funzione più notevuli di l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022 hè u celu turchinu dopu a pioggia è u "cielu blu" chì pare un celu chjaru, frescu, maestosu, elegante, pulitu, luminoso è rilassante.Trà i gemme naturali pò esse cunsideratu solu acquamarina.
Quandu si tratta di l'acquamarina L'Olimpiadi Invernali anu parechje origini.Ma i putenti Olimpichi d'inguernu cum'è Norvegia, Svizzera è Svezia consideranu l'acquamarina cum'è un tesoru è pò esse chjamatu "petra preziosa"."Pietra Scandinava".
L'aquamarina hè una gemma classica di "culore" chì pò sprime u livellu di l'emozioni umane è a nutrizione cumpleta cambiendu a saturazione, a luminosità è l'ombra.

IU

 

UTY (1)

 

L'acquamarina hè una varietà blu di a famiglia di berilliu.è per via di e so proprietà uniche, l'Aquamarine hà di solitu un tintu verde chjaru o grisgiu.Sicondu a teoria di u culore di Mansell, cumminendu i trè cumpunenti di un culore (saturazione, luminosità è tonalità), GUILD Gem Lab classifica i turchese in trè categurie: cyan, azure è santa maria.

UTY (2)
Frà elli, u culore Santa Maria hè stata utilizata per rapprisintà un culore turchese d'alta qualità.A descrizzione di u culore "Santa Maria" hè stata appiccicata solu à l'aquamarine blu medio-chiaro assai saturatu.

 

UTY (3)


Postu tempu: Apr-19-2022