Chì sò e gemme chì una volta tornanu insight in fenomeni ottichi speciali

Quandu a luce è u culore cunvergenu è si intreccianu in gemme preziose, si verificanu ancu fenomeni ottichi belli è unichi.In liggendi antichi, gemme cù fenomeni ottichi magichi eranu spessu misteriosi è cunsiderati rigali da i dii.In verità, sti fenomeni ottichi magichi si trovanu in ogni tipu di forme strane, è ognunu di elli hè statu datu u so nome.
1.Chì hè l'effettu otticu gemstone?

asdadwrewq1

L'effettu di luce di una gemma si riferisce à un fenomenu otticu speciale causatu da a rifrazione.Riflessione è diffrazione di strutture gemme durante l'irradiazione di luce visibile.
1.L'effettu di l'ochju di u gattu
L'effettu fotoelettricu hè causatu da a disposizione parallela di impurità in una forma d'agulla o di colonna in a gemma.chì hè emessu da a luce parallela è hè curvatu à un angulu datu.Stu effettu mostra un riflessu di luce simile à un gattu.Eyes È quandu hè rotatu, l'eyeliner si move più liscia.Siccomu l'indice di rifrazione tutale è e pietre preziose sò più diffirenti, l'eyeliner diventa più liggeru.

asdadwrewq2

Gemme cumuni chì ponu dà l'effettu di l'ochju di u gattu: crisoberil, rubi, zaffiro, smeraldo, acquamarina, spodumine, tourmaline, jaspe, granate, hibiscus, opale, apatite, etc. cat's "Eye Chrysoberyl".Altre gemme d'occhi di gattu duveranu esse scritte in u nome, per esempiu ochju di gattu esmeralda, ochju di gattu turmaline, etc.

asdadwrewq3
asdadwrewq4
asdadwrewq5
asdadwrewq6
asdadwrewq7
asdadwrewq8

Tempu di Post: 13-May-2022